lördag 21 januari 2012

Snökaos och sen jul

Precis till Angelinas julafton dök vintern upp i full kostym! Jag körde genom totalt Trafikkaos i Göteborg upp till Orust, genom flera olycksplatser och mot det vackra havet vid Nösund. Till sist kom jag fram. Det första som hände var snöskottning och bygge av snölykta medan det fortsatte att snöa hysteriskt. Sen byggde vi ett vackert legoslott och värmde iskalla fingrar. Angelina är så fin! Dessa flerspråkiga barn är ju så coola, tänk vad mycket gratis de ofta har senare i livet. Jag ser på snön och ser fram emot snöiga skogar och skidor. Härligt att få kontakt med vänner och deras historia. Angelina har varit med sin pappa i Thailand i 2 1/2 månad. Nu är hon i Sverige igen hos mamma och det är många dubbla känslor. Jag inser att få av mina vänner som har barn lever traditionella familjeliv.

I går fick jag ett erbjudande ifrån grundaren av zen coaching som jag noga ska tänka över. Jag har en längtan i mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar