fredag 13 januari 2012

Inne i mig själv

Idag har jag känt mig totalt innesluten i mig själv, jag har vaggat omkring som i en dimma och dagen har känts väldigt kort. Ljuspunkten har varit att min ungdom, som tydligen varit mycket instabil i några dagar, har strålat och skrattat och verkligen gett mig positiv energi som jag behövde. Jag har försökt så gott jag kan att ge  honom det han behövde. Vi har gått ute och jag har sjungit mot stjärnorna om alla saker som han tycker om. Det fick mig att tänka på att en av mina bästa vänners nya flickvän nyss gav mig healing via skype. Det var starkt på grund av att vi tillsammans målade upp väldigt starka bilder. En av bilderna innehöll en stjärna. En mycket speciell stjärna. Nu ikväll ska jag gå ut och leta upp den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar