fredag 20 januari 2012

Familj

Det här är min underbare far. Den här dagen har jag tillbringat med honom och hans mycket speciella och intressanta fru Anita och förmiddagen hos min fina moster. Min far och Anita gifte sig när de var 79 år.

Ingenting är någonsin för sent!

Idag har Anita berättat om att det enda hon ångrar i livet är att hon inte skaffade ett biologiskt barn. Men att hon inte träffade någon man som hon kände så med förrän hon träffade min far. Och att hon önskade att de hade träffats tidigare så att de kunde fått ett gemensamt barn. Hon Det var en väldigt fin kärleksförklaring av henne, tyckte  jag.

Hon är cool som tog sig an fyra fosterbarn när hon var 23 år. För att hon älskade barn och inte kunde stå ut med att se hur kasst de hade det. Killen hon hade då ville inte ha barn, så hon bröt upp deras relation. Hon gjorde det som hennes själv ville. Senare adopterade hon två av barnen. Hon har varit med om så mycket. Det var fint att få höra, att få dela hennes tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar