onsdag 18 januari 2012

Norge är så otroligt vackert. Så här kan det se ut på mitt jobb, när jag är ute och går med min klient. 
Hur kan ett vattenfall stelna i rörelsen? Ibland är det svårt att se vad som är bra beslut i livet och vad som inte är så bra. Vad som är uttryck för distraktion och vad som är riktig närvaro. Jag börjar få lättare att se det nu. Jag lär mig mycket om mig själv och det är intressant.Och ibland smärtsamt.

De två senaste nätterna har jag sovit så bra. Inte tagit sovmedicin, gått och lagt mig sent och sen sovit en massa timmar. I en klassisk gammal våningssäng, jag sover alltid bra i dem, och när det är en massa människor runt omkring i huset.  Idag vaknade jag en stund innan nio, det har verkligen känts som om jag vilat ut, trots att jag varit uppe sent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar