onsdag 2 maj 2012

Jobb i massor med dagar

Det gick bara inte att tacka nej till tiotusen för knappt två dygns jobb... Pengarna betalar min delkursavgift på tredje delen av zencoachingutbildningen som börjar nästa vecka. Det ska bli så bra och intressant att äntligen gå den. Så det blev inget Göteborgsbesök just nu, det får vänta till slutet av maj.
Då blir det 80-årstårta för min plastpappa, som just nu är jättesjuk och inte knappt kan röra sig på grund av prostatacancer. Det är ingen fara för hans liv, men han har så jätteont och det är så synd om honom.

Nu är jag lite groggy efter att ha skrivit timrapporter och excelark och det känns bra att jag har mailat iväg fakturor både för filmjobb och för jobb här i Norge. Jag håller i alla fall den delen av avtalet med min terapeut. Det är värre med de känslomässiga delarna...

Idag hittade jag ett stipendium som det är deadline på i morgon. Jag kommer tyvärr inte hinna söka det, men det hade passat perfekt till ett projekt som jag håller på att planera. Det kommer dock alltid flera tåg. Det är aldrig för sent för en bra idé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar