lördag 19 maj 2012

Att göra ingenting

är det jag brukar vara sämst på. Det vill säga, låta tiden löpa fri utan inplanerade saker. Lämna tomrum. I går när vi kom hem från bröllopet var verandan full av sol, och jag bara satt där och njöt på obestämd tid. Härligt. Efter återhämtningen var det dags för bygge. Ställning monterad, isolering tillskuren, pappen på och nu får det inte komma regn! Ett telefonsamtal med vargar satte mig på prov - som vanligt med att acceptera att världen ibland inte ser ut som jag hoppas.

Jag är riktigt nöjd men min nya lilla kamera - Legrian som jag filmade med igår. Har inte använt den så mycket ännu, men det blir riktigt fina bilder. Fast micken är nästan större än kameran, haha.


Middag med min sambo i soffhörnet och ett oväntat möte gjorde den här kvällen värd att minnas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar