torsdag 29 december 2011

Människor jag tycker om

Jag ser till att omge mig med människor som jag tycker om, och att skapa upplevelser som kommer att stärka mig i mitt återtagande av mig själv. Det här är min älskade extrason som jag ska få träffa ikväll! Jag ser verkligen fram emot det.

Min bil är lagad och går nu att bromsa med både bak och fram, och min klippa till bilmekaniker Krister kör mig både till och från flygplatsen.  Inte alla bilmekaniker som är så snälla..... och dessutom tar hutlöst lite betalt.

Den första av mina två stora resor står för dörren. Resan in i mig själv börjar kvällen den andra januari. Bara ett par dagar kvar. Jag och sex experter ska knyta upp säcken som är min hjärna. Det ska bli spännande, jobbig och mycket intressant. Återkommer till denna resa när den går av stapeln.

Idag ska jag också träffa min gamla språkresekompis Björn, som jag inte sett sen vi var 15 år. I tillägg får jag träffa Björns mamma och brorson. Vi ska nog kunna förgylla den här dagen tillsammans.

Nu en stund i soffan med en kopp kaffe hos moster i Majorna. Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar