fredag 21 september 2012

Sista veckan i Bohuslän

Ja, det blev en månad på Bästkusten.
Plötsligt kändes det som om jag lika gärna kunde stanna här som att vara någon annanstans.
Har en del att ta igen med min familj.
Jag har också varit uppe på Orust och sågat ner sly, röjt, rensat och vinterberett huset och trädgården.
Skaffat nya hyresgäster. Slängt prylar. Eldat, myst, tänt ljus och njutit av mitt vackra hus som jag skapat och som finns kvar - det är beständigt.

Tittat längtansfullt på min kajak, som vilar under huset. Fick ett erbjudande häromdagen som var svårt att motstå - men jag motstod. Bra.

Jag är snart klar med inläsningen av min första ljudbok och det känns riktigt bra.
Fokusera på få saker är min nya grej.
Träffa mina gamla goda vänner och njuta av att känna mig som en del i min helhet är också en mycket bra grej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar