måndag 1 oktober 2012

Struktur

Det har varit lite si och så med strukturen under den senaste tiden. Jag har varit vaken sent för att kunna läsa in mitt första ljudboksuppdrag, eftersom jag på grund av sjukdomen bytte ut Studio Hönshuset mot inläsning i mammas ombyggda klädgarderob :-)  På en skärgårdsö är det lite si och så med tystnaden på dagtid.

Men nu är ljudboken klar, 375 sidor ungdomsroman, och det har varit kul att prova något nytt. Läsa dialog är både roligt och svårt. Passar mig. Det blir nog flera böcker framöver, när jag kan läsa in på de tider jag vill.

Nu är det 1 oktober och dags för månaden när jag ska komma igång med min konditions- och styrketräning! Det duger inte att sluta snickra och bära och kånka runt om jag inte ersätter det med något annat.

Så idag ska jag klippa äppelträd och göra ett upplägg för hösten på Resta.
Det blir också återgång till upp kl 7, i säng kl 23.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar