fredag 19 oktober 2012

Hyresvärd

Jag är inte bara jag, jag är hyresvärd också! Det är kul att förgylla livet med olika roller. Innan jag åkte till mitt jobb som medlevare på institution i Norge nu i helgen, var jag på en liten pärlbandsturné som slutade i den här källaren som synes på bilden. Här isolerade jag golvet under en hall, som varit dragig och kall sen jag renoverade badrummet och upptäckte en vattenläcka som gjorde att jag fick riva ut en hel del isolering. Nu är det fixat! Hurra! Jag köpte också ny tvättmaskin och torktumlare. Det var skönt, nu är hela badrummet i toppskick, förutom en klinkerplatta som såklart lossnade när jag baxade en tvättmaskin lite för våldsamt. Det får bli multilim.

Innan dess var jag och lät mig inspireras av min tränande kusin på hennes gym i Västerås. Det slutade med ett träningsprogram, en personlig tränare, en kostlista, ett mål och en kroppsfettsmätning. Nu är uppvärmningen av min träning klar och jag ska börja satsa lite hårdare. Byggarbabe, va. Dags att bygga på mig själv mer än på husen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar