lördag 27 oktober 2012

Filmen i mitt liv

Det var roligt att vara i Solna i ett par dagar och inse att jag inte har tappat greppet om mitt yrke som filmare! Och lokalerna var väldigt snygga också. Jag ligger fortfarande lågt med jobb och tänker efter varje gång jag bokar in nåt nytt. Men min gamla producentskola i Gamleby kunde jag bara inte tacka nej till när de ringde och ville att jag skulle komma ner i ett par dagar. Det ska bli superkul att återse platsen där allt mitt filmande en gång började! Och flera av mina gamla vänner där nere kommer på filmvisningen av "Jag köpte en regnskog" en av kvällarna.

I övrigt jobbar jag i lagom tempo på med pilot till mitt nya projekt. diskuterar samarbeten med nya människor och trivs med det mesta i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar