måndag 8 oktober 2012

Mera film!

Jobbar just nu i Haninge med ett gäng glada ungdomar som ska göra mästarfilmer om miljön.
Ska alldeles strax sova för att ha all min energi laddad för kidsen och tekniken i morgon bitti.
Att lära ut betyder att man själv måste lära sig saker.  Till exempel har jag just rensat min dator och  installerat senaste verionen av Imovie för att lära mig lite konsumentredigering.

För övrigt har jag idag gjort synundersökningen jag längtat efter, beställt linser och nya glasögon, snickrat klart den sista väggbiten på mitt hus i Uppsala, bliit bjuden på middag, klippt en gräsmatta, isolerat rör, druckit te i mina snygga sambosars sällskap, torkat brädor, klappat hästar, frusit halvt ihjäl, bokat läkartid, duschat varmt och länge, sett på teve, hittat en viktig nyckel, bokat tid för fotvård och annan tid för klippning.

Tid för egenvård!

Om det nu var en tävling i effektivitet, alltså, det här livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar