lördag 2 juni 2012

Vad vill jag mest av allt nu?


Medan jag googlar recept på kladdkaka funderar jag på om det finns några andar där ute i världsalltet. Såna där som kan tillkallas och bli ombedda att göra saker för en. Jag har lite svårt att tro på det faktiskt, jag tänker nog att kraften bor inuti mig. Men i och för sig så kan väl kraft dra till sig mera kraft, de känslor jag har kan expandera och ta form på olika sätt. Ibland som bilder inne i huvudet som hjälper mig att förstå vad kroppen försöker säga mig.

Ibland förstår jag inte kroppens signaler. Det i sig betyder säkert att kontakten mellan mitt medvetande och min kropp är lite för skral. Kanske är obehagskänslor i kroppen ett sätt för den att säga: HALLÅ! Jag verkar inte finnas med i beräkningen här, lyssna på mig!!

Så det jag mest av allt vill just nu är nog att rikta uppmärksamheten inåt mot kroppen. Den vill mig något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar