tisdag 19 juni 2012

Från Gotland till Gärdet och Rinkeby

Jösses vilket tempo livet har, det är så kul och härligt med sommar!  Gotland får det bli nästa år igen, jag hann ju inte se ens en bråkdel på fem korta dagar och så har jag ju alltid velat vara med på medeltidsveckan. Hojträff igen var ju verkligen kul också, musik och muskedunder och ytterst trevliga människor förgyllde två av mina dygn. Jag bröt en ben i foten på kuppen i en vattentävling med det var det värt!

Sen blev det en fin kväll i Stockholm på hemvägen, och sedan flyg fram och tillbaka till Göteborg över dagen. Släkten försöker lösa frågan om sommarstället, men det verkar bli ytterst krångligt. Får se hur det blir.

Nu är det hardcore arbetsdagar i huset som gäller, och så en del fix med mitt nya projekt i Rinkeby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar