torsdag 2 februari 2012

Slutfestivalat

Intryck belamrar min hjärna. Idéer, möjligheter. Val. Ett band rockade loss på Fridas releasefest och gjorde mig totalsvag av behag. Tung musk, mörk musik, nerv. Som jag vill spela! Möten under dagarna med allt från harmoniskt hemmaliv med babyromans till kompromissfilm till kompromisslös film, regissörstankar, nya flummiga men roliga idéer, tankar om entreprenörsskap, utanförskap, gamla och nya kapitel av livet, vägskäl, att våga gå på, visa upp sitt egentliga jag, blomma ut, vara svag.

Tankar rinner förbi om att skriva, någon ger mig sin bok, jag vill bolla fram nya strategier, vad är viktigt, vad är på riktigt? Tiden kan när som helst rinna ut, det kan vara slut, sila mjölet medan mjölet är rent,  innan det är för sent var nu var du var här i nuet gå på känsla.

Nu på väg till avslutningsfest, nykter utan sprit det är fint, det känns bra, snart ska jag köra till Norge och i lugn och ro processa vad jag vill ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar