tisdag 17 juli 2012

Liv

Jag är så trött nu. Har varit på resa, många resor, en ovanlig typ av resor mot hur det annars brukat se ut. Korta distanser, Sverige, privata mål. Min bil bröt totalt ihop för nån vecka sen i Drammen, på det följde ett långt äventyr som jag är för trött för att redogöra för ikväll...

Därför är det motorcykel som gäller nu. Skönt, på sätt och vis, att tvingas att färdas med lätt packning.
Livet är så intensivt nu att jag inte hinner sitta ner och blogga. Jag frågar mig själv om jag är närvarande eller bara stressar fram. Det känns som om jag är närvarande. Det känns i mina ben, i min kropp som utmärker sig tydligt. Inte smärta, bara en slags pulserande närvaro. En slags fokus.

Ikväll innan läggdags ska jag ge mig själv lite zen coaching.
Vad händer nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar