tisdag 31 juli 2012

Hardcore lerbad

Vad i allra innersta, glödheta. Hur många utmaningar behöver jag utsättas för?
Idag hoppade jag ner i ett gyttjebad på tomten iklädd mc boots när jag trodde att jag hade regnstövlar. Hur ska jag nu få bort all denna lera?

Leran på min mark är blå. Jag äger blålera. Otroliga blommor. Träd. Smultron. Berg och vatten, ett vackert hus. Det räcker med att jag tänker på detta så blir jag ju så glad. Det gäller helt enkelt att kontra negativa tankar med kraftfulla positiva tankar som är lika sanna som de där som tar energi.
Ibland märker jag bara inte när energitjuvartankarna kommer rullande in.
På fredag ska vi flytta Hanes grävare till mig. Det ska bli spännande att se vad vi lyckas åstadkomma med den. Målet är att laga en vattenläcka i jorden. Sen är det dags att testköra hela anläggningen!
Spännande, spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar