lördag 7 juli 2012

Jobbar i norska skogarna

Det blir en hel del jobb i sommar för att dra in lite kontanter till husen. Som sedan ska skapa härlig frihet åt mig, är tanken. Hoppas att jag inte har missförstått något :-)

 Idag bestod jobbet i att gå på Mc Donalds, handla lite saker och sen åka på en grymt trevlig musikfestival - Bekkefare! En av mina eminenta arbetskollegor arrangerar festivalen för andra året någonsin tillsammans med sin musikälskande familj. Allt var så otroligt bra gjort med en gigantisk och snygg scen, vägar, bajamajor, belysning, utskänkningstillstånd, lunge till banden, husvagnar för artisterna, partytält på ett snyggt sätt om det skulle regna - vilket det gjorde.

Det är sånt som gör att man blir sugen och inspirerad att göra saker på riktigt.
Alltså, FLER saker på riktigt...


Jag VET att jag ska ta det lugnt. Att det är en del i mitt tillfrisknande i livet att sova mycket. Därför ska jag sluta skriva nu och släcka lampan, och strunta i att vara på alla mail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar