onsdag 14 november 2012

På vägen igen

Idag lämnar jag hemma i min nya bil!
Blir en liten turné för att först hämta mina nya linser i Enköping, sen köra hårt med min personliga tränare i Västerås, vidare till Örebro för att filma, och natthärbärget är ännu så länge ovisst..... spännande.

Vidare på fredag till Norge för jobb i Några dagar, för att sen åka vidare till filmvisning och regissörssamtal i Gamleby, Västervik och sen tillbaka upp till skogarna väster om Uppsala.

Mitt boende 2013 är klart!
Känns jättekul att ha en lägenhet igen och stå lite på egna ben här i livet. Kollektivt boende är helt underbart men jag har ju också levt lite grann i en skyddad verkstad. Flera saker i livet ska undersökas nästa år!

2 kommentarer:

  1. Intressant blogg, intressant människa. Du beskriver verkligen ögonblick med känslor och tankar. Reflekterar över sådant som många inte ens reagerar över.

    Hur som helst, ska följa din blogg, din resa och uppbyggnad.

    /Tommy

    SvaraRadera
  2. Tack Tommy, vad kul att höra!

    SvaraRadera