fredag 12 september 2014

Åter i skrift

Ibland är det svårt att hinna med att uttrycka sig, annat än till teamet. 

Vilken sommar. Vilka människor jag arbetat med! Ni är fantastiska och värda er vikt i guld. Utan Er hade jag stått mig slätt.

Inte i någon ordning alls, utan alla på första plats: 

PG. Samuel. Ove. Bror. Henrik. Adam. Jens. Lejsnek. Sandis. Pelle. Julius. Pernan. Eva. Niklas. Martin. Robin. Caroline. Katarina i färgaffären. Bob. Sven. Adde. Viktoria. Janne. 

Kan inte med ord tacka dessa mina grymma vänner och arbetskamrater för era hantverksinsatser på Stora Askerön. Alla glada och positiva personligheter, alla skämt, alla sena kvällar och tidiga mornar. 

Ni har alla gett mig stunder av magi mitt i allt hårt slit! 


Kärlek och Respekt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar